Tap dancing on a land mine

M. Sternocleidomastoideus. Jag börjar få kläm på den nu. Har verkligen hakat upp mig på den satans muskeln. Den fastnade direkt av någon anledning och nu har jag börjat använda den som svordom när jag typ slår i tån och liknande.
Borde verkligen plugga nu när jag slapp jobba, men har så galet svårt att fokusera på kvällarna. Eftermiddagar funkar mycket bättre. Kan ju inte pressa in allt på en gång liksom.
Det märks att man ändå har tagit in något, speciellt när man sover. Förra natten drömde jag att jag träffade en varelse som bestod av enbart spongiös benvävnad. Jag blev förbannad och skrek att det var omöjligt men den där jäveln bara sa emot mig. Haha vet inte riktigt hur det ska tolkas, men det var en ganska obehaglig dröm måste jag säga.
Nej, tack och lov att en av mina favoritmänniskor i den här världen just nu kommer hit imorgon bitti efter jobbet. Då kanske man får tillfälle att praktisera sina anatomikunskaper.
Vilken jävla nörd jag börjar bli.



Vakcert, mycket vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback