Nothing equals nothing



Såhär ser det ut när Kristin pluggar anatomi. Knappast någon ordning och reda direkt.
Först den här veckan tyckte jag att bitarna började falla på plats, att jag började greppa allting och få en helthetsbild och det kändes som att jag skulle greja tentan utan problem. Fram tills idag vill säga. Har suttit hela dagen och kollat igenom allting vilket har lett till att jag känner mig snurrigare än någonsin. Inte konstigt när man har över 300 sidor att läsa in. Inte blev det bättre när jag skulle kolla igenom K34:s tenta. Skitsvår ju! Den skulle jag helt klart ha kuggat på.
Nej jag lägger ned pluggandet nu, resignerar och surrender, och hoppas på många kryssfrågor. Det får gå som det går helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror det går jättebra! Håller tummarna för dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback