Tell me lies, tell me sweet little lies

Om man har en tiger-skjorta och en slips som hänger och skräpar i ens garderob och som tillhör en person som man helst inte vill bli påmind om vill man ju helst göra sig av med dem fort som fan. Man undrar om man ska sälja dem på nätet, klippa sönder skiten, lämna in dem till läkarmissionen eller bara slänga dem. Man undrar om man tjänar nåt på att behärska sig och behålla de där jävla plaggen för att till slut lämna tillbaka dem en vacker dag, och faktum är att nu så tror jag faktiskt att man gör det. Det handlar helt enkelt bara om hur man gör det. 
Mitt heta tips är att göra en tight strypsnara av slipsen runt skjortkragen; ägaren kommer definitivt bli imponerad av din uppfinninsrikedom och kanske t.o.m. tycka att det är ganska coolt och roligt, och vips så känns det faktiskt som att man har vunnit någonting. Lite respekt kanske.
Men vad tusan vet jag? Jag menar det var ju inte som satt och luktade länge, länge på den där skjortan innan jag kom mig för att lämna ifrån mig den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback